گزارش برنامه قله همهن

خانم ها :

ساره آقاشاهی – سمیرا نوروزی

آقایان :

فرهاد احمدپور – محسن مکار نسب – رامین کاظمی – مجید قیدی نژاد – حسن سرهنگیان – علیرضاامیز طبع – محمدرضا جمشید پی – علی نصیبی – حمید بخشی پور – حسن باقر زاده – مهرداد مقاومی

نوع برنامه :

لباس تابستانی بلند و خنک – کلاه و عینک – اب و غذای یک روزه

گزارش برنامه :

نام گزارش نویس : مجید قیدی نژاد

برنامه این هفته صعود قله همهن بود که اقای بابک زعفرانیه سرپرست بودند ولی بعلت مشغله کاری انصراف داده و با هماهنگی کمیته فنی بنده را  جایگزین کردند.

قرار حرکتمان را 6 صبح جمعه جلو ساختمان شهرداری تجریش گذاشتیم و همه 12 نفر دوستان سر موقع حاضر شدن و بعد از 5 دقیقه به سمت جاده فشم حرکت کردیم و ساعت 7.15 به روستای امامه رسیدیم. ساعت بازگشت را با مینی بوس 18 اعلام کردیم.  ابتدای مسیر باید از رودخانه عبور میکردیم که انتظار این حجم آب را نداشتیم. به همین خاطر و وجود تعداد زیادبانوان کوهنورد که قصد صعود فصلی به قله پیرزن کلون را داشتند بیشتر از  30دقیقه وقتمان تلف شد. به حرکت ادامه دادیم و کمی بعد حال یکی از مهمانان برنامه کمی بد شد و کمی عقب ماند و قصدبازگشت داشت ولی  به هر نحوی بود با ترغیب و تشویق و کمک وی را  به تیم رساندیم و ساعت 9 برای صرف صبحانه توقف کردیم. حدود ساعت 9.30 حرکت کردیم ولی از  مهمانی که ذکر شد خواستیم  همراه 3 نفر دیگر از دوستان که سرعت حرکت کمتری داشتند  بعنوان تیم 2 ادامه دهند و در صورت ناتوانی به پایین برگردند. مسیر را ادامه دادیم و بعد از دوسه بار توقف کوتاه ساعت 13 روی قله بودیم بعد از کمی استراحت و گرفتن عکس 13.30   با خیال اینکه تیم 2 طبق قرار به پایین برگشته و عدم آنتن دهی موبایل برای اطمینان بیشتراز  یال دیگر قله به پایین برگشتیم. ساعت 16 برای نهار توقف کردیم 16.30 به سمت روستای امامه حرکت کردیم. شکر خدا حدود 18.15  طبق پیش بینی به روستا و ماشین رسیدیم ولی متاسفانه از تیم 2 خبری نبود و باعث ناراحتی همه ما و راننده شد. با تلاش فراوان توانستیم با موبایل با تیم 2 تماس بگیریم و معلوم شد که بیش از حد قرار و انتظار ما مسیر بیشتری را طی کردند و در حال بازگشت هستند.تا ساعت 19.30 منتظر بودیم تا بالاخره سالم به ماشین رسیدند. سوار شده و حرکت کردیم ولی بعد از یک ساعت بدشانسی دوم سراغمان آمد و ماشین خراب شد و ترافیک جمعه های فشم هم جای خود داشت. یک ساعتی صبر کردیم و ماشین درست نشد و توانستیم بیشتر نفرات تیم را  سوار ماشینهای عبوری کنیم و بقیه به انتظار نشستیم کمی بعد با لطف خدا و زحمات راننده ماشین درست شد و خلاصه 12 شب به تجریش رسیدیم.